Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Beton is niet alleen een technisch materiaal dat dankzij zijn structurele kenmerken innoverende constructies en bouwwijzen mogelijk maakt. Ook wanneer het zichtbaar blijft, valt het uitzicht van dit materiaal in de smaak. Dit themanummer besteedt aandacht aan de meest uiteenlopende toepassingen van beton, zoals Franki-heipalen, dakgebinten van kerken of glasramen met betonvoegen. Het dossier is opgebouwd vanuit drie invalshoeken: de geschiedenis van de betontechnieken, enkele merkwaardige realisaties uit beton en, tot slot, de ingrepen met het oog op betonconservatie.
Brussel (gewest) --- Brussel --- 008 --- 747 --- 72.025 --- 691.3 --- 72.03 --- Erfgoed --- Interieurarchitectuur / Interieurinrichting / Interieruvormgeving --- Monumentenzorg --- Beton --- Betonconstructies --- Gewapend beton --- Architectuur (geschiedenis) --- Architectuurgeschiedenis --- Building materials. Building technology --- Architecture --- architecture [object genre] --- concrete --- Brussels --- Concrete construction --- History
Choose an application
Referentiewerk voor pedagogen en iedereen met interesse in het pedagogisch denken.. anthologie van meer dan 40 sleutelteksten uit verschillende pedagogische domeinen. basiswerk voor wie pedagogiek studeert, voor wie pedagogisch werkzaam is of voor wie interesse heeft in het pedagogisch denken. geschikt voor zowel academische als professionele master- en bacheloropleidingen die te maken hebben met pedagogische vraagstellingen. inspiratiebron voor leerkrachten, opvoeders, ouders en iedereen die werkzaam is in de pedagogische of sociale hulpverleningscontextPedagogische praktijken en instellingen zoals de school, het gezin, de universiteit, de zorg, en het jeugd- en volwassenenwerk ondergaan grondige veranderingen. Ze stellen de pedagogiek voor de uitdaging om met deze veranderingen zowel theoretisch als praktisch om te gaan. In Dat is pedagogiek vindt de lezer hiertoe de nodige inspiratie. In het boek worden de belangrijke teksten uit de westerse pedagogische traditie van de 20ste eeuw samengebracht, in Nederlandse vertaling en voorzien van een korte introductie en situering. Het zijn stuk voor stuk sleutelteksten die tot op vandaag betekenisvol en actueel zijn. Ze stimuleren en voeden discussies binnen de pedagogiek. Tegelijk vormen de verzamelde en vertaalde tekstfragmenten ook een handig referentiewerk voor wie pedagogiek studeert, voor wie pedagogisch werkzaam is of voor wie interesse heeft in het pedagogisch denken van de 20ste eeuw.bron: https://lup.be/products/108224
Pedagogie --- 431 --- pedagogie --- Geschiedenis van opvoeding en pedagogiek --- Pedagogische psychologie --- anno 1900-1999 --- pedagogie. --- 614 --- 37 --- naslagwerk --- kunstonderwijs --- onderwijs --- Historische muziekpedagogiek --- History of education and educational sciences --- Educational psychology --- pedagogiek --- Historische pedagogie --- Emancipatie --- Gelijkwaardigheid --- Curriculum --- Rechten van het kind --- Opvoeding --- Institutionalisering --- Straf --- Professionalisering --- Maatschappelijk welzijn --- Montessorionderwijs --- Freinetonderwijs --- Korczak, Janusz --- Sociale pedagogiek --- Orthopedagogiek --- 691 --- Pedagogie en didactiek --- 37.01 --- Lerarenopleiding; Educatieve Master --- Onderwijs ; theoretische beschouwingen --- MAD-faculty 20 --- onderwijs en opvoeding --- #gsdbP --- Historische pedagogiek --- Kinderrechten --- Onderwijs --- Straffen (sanctioneren) --- 454 --- overzicht --- onderwijskunde --- didactiek
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|